Ny moteprofil til Costume

Bonnier Media og Costume trapper opp sin satsning på influencere. Henter inn en av Norges fremste moteprofiler, Gine Margrethe Larsen Qvale.

– Costume er et moteunivers med fantastiske damer og innhold, og om jeg ikke røper for mye – med mange spennende planer. Jeg er superstolt av å bli en del av Costume, og gleder meg stort, sier Gine Margrethe Larsen Qvale.

Larsen Qvale begynte som influencer i fjor, og har på kort tid blitt en av Norges fremste moteprofiler.

-Etter at jeg startet i fjor har det gått over all forventning og jeg trenger nå en samarbeidspartner. Bonnier er seriøse, flinke og pålitelige, og kjemien er på plass, sier hun. Bonnier Media har influencere innen mote, skjønnhet og livsstil, og representerer noen av landets største profiler som Eirin Kristiansen, Anniken Jørgensen og Annette Haga. Emilie Tømmerberg, Maren Platou og Sunniva Hartgen er allerede en del av influencer-universet til Norges største motemagasin som nå styrkes med den populære moteprofilen, Gine Margrethe Larsen Qvale.

– Jeg er veldig glad over å få med en influencer som Gine Margrete på laget vårt. Costume er Norges største og beste motemagasin, og Gine Margrethe passer perfekt inn i vårt moteunivers med sin inspirerende stil og innholdsrike blogg. Jeg gleder meg til å jobbe sammen med Gine Margrethe, og nå som vår nye Head of Influencer, Susanne Kjellhov, snart er på plass også, blir den videre satsningen rundt influencere i Costume veldig spennende for våre lesere og samarbeidspartnere, sier sjefredaktør i Costume, Kine B. Hartz.

Nylig ble det kjent at Bonnier Media har hentet inn Susanne Kjellhov som ny Head of Influencer i selskapet. Hun kommer fra stillingen som kampanjeleder for Egmont Publishings influencerbyrå PEOPLE, og var før dette med på å bygge opp influencer-satsingen ”De Nye”. Kjellhov har tidligere bakgrunn som medierådgiver og sponsoratansvarlig i MTG TV.

– Costume er allerede etablert som Norges sterkeste merkevare innen mote-segmentet. Denne posisjonen ønsker jeg å bygge videre på ved å skape et influencer-miljø som gjenspeiler Costumes verdier. Vi skal danne Norges største 360-graders moteunivers med sterke, kredible influencere og annonsører, sa Kjellhov i en pressemeldingen som gikk ut da ansettelsen ble kjent.

For ytterligere kommentarer kontakt, sjefredaktør i Costume, Kine B. Hartz på 948 64 800 eller Gine Margrethe Larsen Qvale på 986 93 660.