Costume øker mest!

Fantastisk lesertallsøkning for kvinnemagasiner og Costume øker mest!

Aller, Egmont og Bonniers kvinnemagasiner øker totalt både på netto lesertall og GEP brutto eksponeringer. Bonniers Costume og Tara øker aller mest av kvinnemagasinene med hhv 32% og 27% på netto lesertall!

- Vi er strålende fornøyd med økningen og det er selvfølgelig en seier å være den som øker mest i lesertall, sier Costumes sjefredaktør Hege Aurelie Badendyck.

- Tara er Norges største kvinnemagasin på opplag, og med denne sterke økningen på netto lesertall og ikke minst med økningen på hele 33% på GEP bruttoeksponeringer befestes Taras posisjon som et av de alle mest leste og mest populære kvinnemagasinene i Norge, sier forlagsdirektør og sjefredaktør i TARA Torunn Pettersen

Boligmagasinene til Aller, Egmont og Bonnier kan også vise til en flott økning totalt, og Bonniers BoligPluss øker med hele 20% på netto lesertall!

- BoligPluss fikk en make-over i 2015 og vi har hatt et kjempeår både på annonsesalg og bladsalg. Det er veldig hyggelig at våre lesere liker så godt «nye» BoligPluss, sier sjefredaktør Birthe Midttun.

- Det er svært gledelig at vi nå ser denne gode økningen både på netto lesertall og på GEP bruttoeksponeringer. Det bekrefter at både kvinne- og boligmagasiner er viktige både for leserne og dermed for annonsørene, sier annonsedirektør i Bonnier Media Anne Kathrine Krøvel.