Costume, Tara og Stella øker totalt!

Bonnier står sterkt blant kvinnene.

Costume med 307 GEP brutto eksponeringer er størst i MBL-kategorien «kvinne», Tara er nest størst og Stella står for den største økningen i denne kategorien med hele 22% på de ferske lesertallsmålingene fra TNS Gallup.


- Kvinnesegmentet er svært viktig for oss, og det er derfor gledelig at Costume, Tara og Stella totalt sett står for en økning,
sier annonsedirektør i Bonnier Media, Anne Kathrine Krøvel.

Med dette må Bonnier Media si seg godt fornøyd med målingene, og Krøvel er også glad for tallene fra boligsegmentet. Bo Bedre befester sin posisjon med en økning på hele 24 prosent, og totalt sett er Bonniers boligpakke den aller største med hele 2710 GEP brutto eksponeringer fordelt på Bo Bedre, BoligPluss, Vi i Villa og Gjør Det Selv.

- En så stor økning og en GEP på hele 340, viser at vi treffer svært godt i målgruppen. Det er veldig motiverende i vårt arbeid med å være Norges ledende interiørmagasin, sier sjefredaktør Grete Sivertsen i Bo Bedre.

Tara-magasinene Tara, Tara Smak og Tara Frisk* kan til sammen vise til en fremgang på hele 12 prosent. Tara Smak gjør et kjempehopp opp til 232 GEP og øker med 36%.

- Leserne elsker Tara, og det er en herlig lojal leserskare vi har. Vi gleder oss til neste helg, da skal vi på Tara-weekend til Geilo med 250 lesere, sier sjefredaktør og forlagsdirektør Torunn Pettersen.

Magasinet IFORM øker også med 10 prosent og kan vise frem hele 367 GEP brutto eksponeringer.

*Tara Frisk har kun tall fra 14.1 så disse er lagt til grunn her.

Kontakter:
Annonsedirektør: Anne Kathrine Krøvel, 934 00 404
Sjefredaktør Bo Bedre: Grete Sivertsen, 928 58 152
Sjefredaktør/Forlagsdirektør Torunn Pettersen: 922 15 535