Bonnier Media satser på mote-TV

Bonnier Media sin største digitale satsing, Stylista.no, har lansert sitt nye videokonsept.

Bonnier Medias digitale storsatsing, Stylista.no, har lansert sitt nye videokonsept. I ”Stiltips med Darja” viser vårt nye Stylista-ansikt, Darja Barannik, seerne hvordan de kan style de største vårtrendene i sin egen hverdag.

 

Den første episoden av totalt åtte i denne serien ble publisert i første uken i mars. Ny episode kommer hver torsdag på Stylista.

- Vi har fått strålende respons på den første episoden av “Stiltips med Darja”. Video er et format som virkelig kommer for fullt i 2014 og vi har store planer om å utvikle dette konseptet på Stylista. Dette er bare begynnelsen på mye nytt som skjer hos oss fremover, sier produktsjef Kaja Brændengen.

Stylista.no er et motenettsted for jenter mellom 18 og 30 år. Det er et sosialt, personlig og inspirerende moteunivers, og har allerede blitt en stor suksess kort tid etter lansering i september 2013. Stylista har 300 000 unike brukere i måneden, flere av Norges største motebloggere er med på laget, og 21 500 jenter har allerede opprettet profil.

- Stylista.no har vært live nå i fem måneder og vi er godt fornøyde med å ha nådd de oppsatte budsjettmål for annonse. Dette ser veldig lovende ut. Annonsørene har ventet på en slik helhetlig kommersiell løsning for å nå unge moteinteresserte kvinner på nett. Spesielt StylistaTV er blitt godt mottatt av våre annonsører, sier salgssjef for Bonnier Media Digitalt, Stian Johansen.

 

from Stylista.no on Vimeo.

 

Kontaktperson:
Viktoria Hallberg, Digital Leder.